luni, 12 noiembrie 2007

Ghevel gavolim kuloi ghevel

Mi-e frica de timpul asta al meu, care se deruleaza dupa cum il taie capul. Prea repede uneori, prea incet cand nu trebuie.
Daca toata viata va trece pe langa mine si eu ma voi uita permanent in alta directie?
Aceleasi ganduri, care s-au imputit de vechi ce sunt.
Ma tem de Raiul si de Iadul care nu exista. De locul gol pe care s-ar putea sa il ocupe doar trupul meu de care mi se face mila. M-am obisnuit cu fata mea din oglinda. Nu vreau sa fiu mancat de viermi sau facut cenusa atunci cand nu voi mai fi. Palmele si buzele care mi-au mangaiat pielea vor pieri odata cu moartea mea. Senzatiile acumulte se vor stinge. Stupid. Inveti lucruri, citesti mii de carti, te dai cu tone de crema, cu litri intregi de parfum, faci filme, scrii carti, faci copii, cladesti o casa, sadesti pomi, razi mananci, te speli pe dinti de doua ori pe zi, iei pastile, nu mai iei pastile, cumperi frigider, aragaz, combina, devii un maestru Zen si deodata ZBANG! Mori. Ca prostul. Degeaba. Si nu treci in a patra dimensiune si nu te duci nici in Iad nici in Rai si nu-l vezi pe Dumnezeu si nu-l vezi nici macar pe Diavol, ci te usuci ca un cartof putred si nici macar nu mai esti constient de asta. Si pana sa crapi, daca ai noroc, imbatranesti. Te umpli de pete, daca esti femeie faci celulita galopanta pe fesele si pe coapsele care au constituit obiect al fanteziilor pentru zeci de barbati,daca esti barbat se inmoaie muschii de care erai asa de mandru, se duce dracului memoria ta, care ii uluia pe toti. Iti pute gura. Ti se ingreuneaza digestia, nu prea mai poti merge, de dans nici nu poate fi vorba. Adio vaz si auz si miros si dupa aia crapi.
Crapi dupa ce ai asteptat toata viata sa ti se intample ceva.
Crapi dupa ce te-ai temut toata viata ca o sa crapi.
Si tot asa. Si tot asa. Si tot asa. Isus, murind pe cruce, ingrozit de esecul tentativei sale de a ne salva de gandurile astea negre.
ghevel gavolim kuloi ghevel!!!!!
Si cata dreptate in vorbele astea de demult. Si ce e de facut? Im?!? Ce faci? Incerci sa nu te mai gandesti. Te convertesti la o religie care iti promite ca toate astea nu se vor intampla. Devii hedonist. Devii ateu. Devii milionar. Pula! E degeaba. Nimic nu ajuta. Nimic.
ghevel gavolim kuloi ghevel!!!

Niciun comentariu: