luni, 28 ianuarie 2008

READY TO GIVE UP ON EVIL


Am devenit nefumator dupa ce am fumat practic toata viata. Zilnic. Minim doua pachete.

Zilnic - adica zi de zi . Cand ma infuriam- fumam fara pauza- si - cum in ultima vreme obisnuiam sa ma infurii destul de des - ma impacasem oarecum cu gandul mortii in chinuri groaznice. Plamanii plini de mal pe care mi-i tot aratau la televizor incepusera sa treaca pe langa mine fara sa ma infioare. Spectrul mortii mi se parea in unele zile o solutie - asa ca batranii lor cu furtunu' n gat ma lasau mai rece ca gheata. Atunci am avut un soc si o revelatie. Socul a venit - ca toate socurile- in urma descoperirii unui lucru care fusese tot timpul sub nasul meu : Si De Fumat M-am Plictisit- Ce Lunga-i Viata In Mortii Masii si revelatia sub o forma usor pretioasa - ca toate revelatiile: Renunti Cu Adevarat La Un Viciu Doar Atunci Cand Te Plictisesti De El - si atunci lupta corecta ar fi - tu facand tot posibilul sa te plictisesti de acel viciu - nu tu luptand ca dobitocu' in continuu cu ceva care iti provoaca cea mai mare placere pe care o simti intr-un anumit moment al vietii tale lungi si de cacat.
Plictiseala e factor de progres. Un prieten mi-a spus asta . E mort.
Ar mai fi o singura intrebare : I Am Ready To Give Up On Evil, Is Evil Ready To Give Up On Me?

Niciun comentariu: