luni, 4 februarie 2008

PROJECT ENTROPIA

Nu e nicaieri. Il cautam de 9 ore. In urma lui e foc si para - deci nu e greu sa-i tii urma.
In ultimele 38 de ore am dormit de 3 ori in reprize a cate doua ore in timp ce Soraya si Alabama stau de veghe.
Viata reala se reduce la drumurile pe care le fac la baie sau la frigider-unde mai e doar o inspaimantator de mica bucatica de gg.

M-a trezit lupta asta virtuala purtata cu sete de a ucide reala.

In Project Entropia - alt joc in care poti castiga bani on line - exista o planeta (miraculos de frumoasa la un moment dat al existentei ei) numita Calypso. Pe Calypso e un singur continent inconjurat din toate partile de ocean. Unul dintre userii care juca Project Entropia s-a aruncat-cu ceva vreme in urma-in acel ocean de pixeli (deci sunt unii mai distrusi ca mine) - si a inotat fara oprire timp de trei zile -in timp real asta face 24 de ore ORI trei.
Ce o fi in viata reala a userului aluia - de se arunca el in intr-un ocean si da din maini trei zile fara pauza- stiind in tot acest timp ca se afla intr-un joc ale carui coordonate sunt clare : o planeta, UN continent- apa peste tot in jur.
Faza cea mai tare e ca omu' dupa trei zile de inotat- a mai descoperit un continent - care acum ii poarta numele-a carui lansare era tinuta in maxim secret de catre managerii siteului Project Entropia.
A luat 200 000 de euro de la proiectantii jocului- bani reali.

Pe langa toate astea - sambata noaptea-in timp ce-mi faceam rondul in jurul castelului de aburi al Sorayey - ia te uita ce gasesc dormind intr-o scoica gigant pe campia de anemone carnivore.

Am asteptat pana s-a trezit.

Ba mai mult- am lasat-o sa se apropie de mine.

Au fost doua zile fericite in irealitatea lor.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Dupa ce am citit ce-a facut omul ala nebun (de ambitios) si articolul in intregime, mi-am zis sg, cu emotie sincera si cu voce tare: Doamne cat de misto pot fi sanii tipei din scoica.

Eli spunea...

Pai si eu mi-am zis la fel ...dupa cum vezi.